13 juli 2007

Nye bøger - neue Bücher


Das ging aber schnell....heute sind bei mir zwei neue Bücher eingetrudelt....von Bernadette Mayr. Ich habe die Bücher direkt bei Bernadette bestellt. Bücher, die ich ganz einfach haben musste! Ich habe die Bücher, als Angelika hier war, durchgeblättert und fand sie so total anders als was sonst bei mir im Regal steht. Hier ist sehr viel Inspiration zu holen.
I dag kom posten med pakke til mig. To nye flotte og inspirerende bøger, som jeg kikkede i, da Angelika var på besøg. Bøger, som jeg simpelthen bare måtte eje. Du har mulighed for at kikke i bøgerne på Bernadettes side. Hvis jeg kan holde mig i skinnet, skal bøgerne gemmes til ferien. Der er massere af læsestof i dem og jeg ville elske at sidde i solen - hvis det da ikke regner ;-) - og savle lidt over de mange flotte projekter.

3 kommentarer:

Mona sagde ...

Hej Anne-Mette.
De ser rigitig spændende ud,kan godt forstå du glæder dig til at læse i dem:-))
Jeg har lige været på posthuset med pakken, så den er afsendt herfra:-))

Angelikas quilts and knits sagde ...

Tillykke med de nye boeger - man kan ikke undvaere dem ;-))
Knus
Angelika

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Angelika @ Jeg måtte bare eje de bøger, efter at have bladret dine to igennem. Lars synes forresten også vældig godt om vægophænget med valmuer på ;-).
Mona @ husk at kikke pålinket til Bernadette, hvis du ikke allerede har gjort det. Her er også sendt pakke afsted :-)