12 juli 2007

Stafet.....

  • Nu er jeg simpelthen nødt til at gøre noget ved det. I sidste uge modtog jeg en tysk stafet og i går kom så en dansk fra Mona. Jeg har gået og ikke rigtig vidst, hvad jeg skulle skrive; men i morges, da jeg sad og trampede i pedalerne på kondicyklen, fandt jeg på flere ting, som fluks blev nedskrevet på en lap papir.

  • 1. Jeg er den ældste i en søskende flok på 3 - har en bror og en søster.


  • 2. Jeg bager familiens rugbrød med surdej efter en opskrift fra et bornholmsk hotel, som jeg fik af min far. Opskriften, altså ;-)).


  • 3. Mine 2 drenge er født i hver sit land. Thomas er født i det tidligere BRD og var ved fødslen 56 cm lang og vejede 4150 g. Malthe er født her i Danmark og var ligeledes 56 cm lang, men vejede 455o g.


  • 4. Jeg er udpræget pæreformet ;-).


  • 5. Jeg er født 100 år for sent - jeg elsker at bage og sylte.


  • 6. Regnorme forsøger jeg altså IKKE at træde på og at cykle udenom (ja, det kan godt være lidt farligt). De giver mig simpelthen myrekryb, hvad slanger også gør.


  • 7. Pileflet kunne jeg godt tænke mig at lære; men jeg tør ikke...tænk hvis jeg skulle gå hen og blive vild med det ;-)).


  • 8. Min drømmerejse skulle gå til Australine eller Canada.

Jeg kan se, at de tøserne ;-)), som jeg ville sende stafetten videre til allerede har fået den. Så jeg håber det er ok - jeg ville ha' sendt videre til Angelika og Jane.





Ingen kommentarer: