28 oktober 2007

Cantuccini

Allerede i går havde jeg lyst til at bage eb smule småkager; men jeg fik ikke taget mig sammen før her i dag. De skulle være hurtige og nemme og de er disse Cantuccini bestemt også. Jeg vagte at komme en blanding af mørk chokolade og mørk chokolade med orange smag i kagerne. Lige nu ligger de på risten og køler af. Malthe har øjnet en chance for at få lidt med på efterskole i aften. Mon ikke hans mor pakker et glas til ham?

Schon Gestern hatte ich Lust ein paar Kekse zu
backen. Ist aber nichts draus geworden. Heute habe ich es aber getan, weil ich heute auch Schwartzbrot fertig backen werde. In den Kekse habe ich zwei Sorten dunkle/herbe Schokoladen - ein ganz normales und ein mit orangen Geschmack.
Malthe meint "O, ich kriege wohl auch welche mit auf der Schule?" - ich denke, sein Mama wird welche einpacken ;-).

4 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Hvis de smager saa godt, som de ser ud er de meget laekre :-)
Knus
Angelika som har lavet aeblemos idag ( her pudser jeg lige glorien ) ;-))

Anne-Mettes Oaser sagde ...

De er faktisk blevet ok - og der er lavet et glas til Malthe, som han får med i aften på skole. Nå da da da, du har kogt æblemos ;-)).
Det er en fin spise.

Katjaquilt sagde ...

Ich liebe Cantuccini. Ich sollte mir auch mal wieder welche backen.
Liebe Grüße Katja

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Das geht ja schnell und Frau kann ja zwischendurch noch nähen ;-)) und die schmecken ganz lecker.