31 oktober 2007

Demo aften

Forleden aften var jeg blevet inviteret til en Tupperware aften. Jeg kan simpelthen ikke huske, hvornår jeg sidst har været til sådan en.....det skal også vare længe, inden jeg igen siger ja tak og inden vil jeg lige vide, hvem der kommer fra firmaet. Det var hyggeligt; men det var bestemt ikke den dame, som kom fra Tupperware, skyld. Magen til arrogance eller ugidelighed skal man lede længe efter.....der blev stillet varer op og der blev sendt lidt rundt, man kunne kikke på med fingrene. Men der blev faktisk intet fortalt om produkterne - og blandt gæsterne sad et par unge piger, som måske godt kunne have brugt lidt introduktion. De varer, som blev sendt rundt, var efter min og vist også flere andres mening sådanne rigtig fyld-op-i-skabet-ting, som man bruger 1 eller 2 gange, efter man har købt dem og så står de ellers bare der. På mig virkede det nærmest, som om hun ikke gad eller også mente, at varerne solgte sig selv.
Nå, men det blev en billig aften - jeg havde ikke lyst til at købe noget hos hende.......

Ingen kommentarer: