23 december 2007

Glædelig Jul - Frohe Weihnachten - Merry Christmas

Så er det ved at være på høje tid at ønske dig en glædelig jul med disse to fotos - lidt julestemning fra køkkenbordet og den smukke buket, som jeg i dag har fået af min chef Peter.
Jeg har glædet mig over de mange besøg og kommentar i min blog og vil gerne takke dig :-).
Det er blevet meget sjovere at bruge min blog end jeg på forhånd havde forestillet mig takket være de mange kontakter rundt omkring i landet, i Europa, ja og i hele verdenen.


Es ist mit diesen zwei Fotos (weihnachtliche Stimmung in der Küche und den schönen Blumenstrauss, den mir meinen Chef Peter heute geschenkt hat) Zeit geworden Dir ein schönes und friedliches Weihnachtsfest zu wünschen. Ich möchte mich für die vielen Besuche und Kommentar bedanken. Nie hätte ich mir es vorgestellt, dass es so viel Spass machen wurde einen Blog zu haben.
It is time with these two Photos to wish you a Merry Christmas. I had the beautiful flowers from my boss Peter today. I want to thank you for all your visits and comments in my blog. I had never imagined it would bring so much to me to have this blog :-).

6 kommentarer:

Barbara sagde ...

I wish you a merry Christmas and all the very best for 2008!
Have a wonderful time!
Barbara

Lapplisor sagde ...

God jul och gott nytt år!

Dies, liebe Anne Mette, wünsche ich Dir mit Deinen Lieben von Herzen.
Liebe Grüsse von Barbara

Angelikas quilts and knits sagde ...

Rigtig god jul ogsaa til dig og din familie :-)
Knus
Angelika

Jane sagde ...

Glædelig jul til dig og din familie. Glæder mig til at følge med her også i det nye år.
Kh Jane

Tineke sagde ...

Og en rigtig glædelig jul til dig også, håber I får nogle dejlige dage.

Mange hilsner, Tineke

filzchen sagde ...

Liebe Anne-Mette,
herzliche Weihnachtsgrüße möchte ich dir und deiner Familie in den hohen Norden senden.
Liebe Grüße auch von meiner Ma, die bei mir über die Feiertage ist und die sich gerade über deine vielen Patch-Arbeiten gefreut hat.
Herzlichst
Filzchen