14 november 2008

Überraschung - Overraskelse - Surprise

Heute lag nur einen Brief im Briefkasten. Aber was für ein Brief? Ein Überraschungsbrief von Anja mit einer niedlicher Karte und einen wunderschönen weichen Strang Wolle. Vielen herzlichen Dank, Anja :-)...ich freue mich ganz riesig drüber.

Der lå kun et brev i postkassen i dag. Men hvilket brev! Et overraskelsesbrev fra Anja med det sødeste kort, man kan tænke sig samt et bundt uldgarn. Blødt og lækkert i skønne farver. Tusind tak, Anja :-)...jeg er meget glad for dit brev.

Just one letter in the mailbox today. But what a letter. A real surprise letter from Anja, who sent me the cutest little letter and some beautiful yarn. I love the deep colours of the yarn and hardly can't wait to start knitting with it. Thnak you so very much, dear Anja.

5 kommentarer:

Lapplisor sagde ...

Das ist ja eine supertolle Farbe ..und ich bin gespannt, was Du daraus stricken wirst ...
Schönes Wochenende wünscht Dir
♥☼♥Barbara♥☼♥

maikristiansen sagde ...

Hej AnneMette.
Som du nok kan se, har jeg tilføjet mig som en af dine faste læsere. Jeg elsker at kigge på din blog - du skriver dejligt og illustrerer med skønne billeder. En ting savner jeg dog - FLERE opskrifter på dit skønne bagværk :-)
Knus fra Mai/Endelave
- som ikke er "bo-stedet" mere, da vi er flyttet til fastlandet. Vi bor nu i Hedensted - tæt på børn og børnebørn.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Kære Mai.
Jeg havde godt set, at du havde føjet dig til, som en fast læser af min blog - jeg var 99,9% sikker på, det måtte været dig. Jeg er super glad for at høre fra dig :-) og savner dig og dine indlæg i gruppen. Din emailadresse er gået tabt i forbindelse med ny computer - kan du ikke skrive en kommentar og efterlade din emailadresse (det bliver ikke frigivet), så kan jeg skrive til dig :-).
Knus
Anne-Mette

Monika sagde ...

Hallo Anne-Mette, ist das zufällig die Zitron Handart Tundra? Die wartet bei mir fertig gewickelt auf eine Musterinspiration :-)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hallo Monika.
Die Zitron Hand Art heisst Vulkan, ich bin auf die sehr gespannt :-).