10 maj 2009

Mors dag - Muttertag - Mother's Day

Mine "drenge" overraskede mig i morges med denne smukke sammenplantning til haven med det sødeste lille pindsvin siddende i. Tusind tak, Thomas og Malthe :-).
Jeg håber, du også har en dejlig mors dag.



Meine "Jungs" haben mir heute Morgen mit diesen wunderschönen Blumen überrascht :-). Herzlichen Dank Thomas und Malthe.
Ich wünsche dir ebenfalls einen schönen Muttertag.



This morning my "boys" surprised me with these lovely flowers. Thank you so very much Thomas and Malthe.
I hope, you have a wonderfull mother's day as well.
















6 kommentarer:

Elin sagde ...

Så heldig du er som har to så omtenksame gutar!
Til lukke med morsdagen. Her i Norge feirar vi denne dagen i februar.

Helle : sagde ...

Tillykke med morsdag, sikke nogle betænksomme børn ;-) dejlig gave !!

Karin Grøn sagde ...

NÅ- hvor er det et sødt pindsvin. Jeg har et eller andet med pindsvin. Det var da en dejlig gave du fik af dine drenge. De er gode til at finde på.

STRIKKEMOR(O) sagde ...

Nydeleg samanplanting til hagen!! Kjekke gutar du har, må eg seie!

HerzBlatt sagde ...

Was für ein wunderschönes Bäumchen mit fantastischen Blüten!!
Ich sehe, Ihr hattet auch so ein Traumwetter gestern??
Liebste Herzblattgrüße
Iris

Les Cotrions sagde ...

Nice photos of your garden my friend!
Have a sunny Sunday!
Vale