05 september 2009

Chokolade muffins

Kraftigt inspireret af Anjas vidunderlige, fine, små muffins med kogt marengscreme sidste weekend på træffet, måtte jeg i køkkenet en tur, da jeg kom hjem fra arbejde og afprøve opskriften på pynten, samt en ny muffins opskrift.
Træffet var en dejlig weekend, hvor der blev hilst på mange søde piger. Nogle for første gang - nemlig Linda og Annemarie - og andre igen piger, som jeg på grund af afsand ser alt for sjældent. Nå, det var lige et sidespring, men I skal bare vide, alle jer, som jeg hilste på for første gang og igen, at jeg nød hvert et møde og hvert et minut :-).


8 kommentarer:

Pia sagde ...

Uhm de ser gode ud :-)

marianne sagde ...

Mums, de ser godt nok lækre ud. God weekend:)

Anja - Kagegalleriet sagde ...

Hej Anne-Mette.

De muffins ser bare rigtig gode ud, og jeg er glad for at du kunne bruge opskriften på toppingen.

Hilsen
Anja

Helle : sagde ...

Mums det ser godt ud, den opskrift på topping kan den måske gives videre ;-)

PatchworkRose sagde ...

Those look too yummy Anne Mette
Have a great Day
Cheers
Lynne

Lenesquilt sagde ...

Ja hold da helt op hvor vi er mødtes på kryds og tværs på det træf i Roskilde. Det er altid dejligt at få nye venner, og det er altid godt at hjælpe hinanden og bytte opskrifter mm.
Knus Lene

Helene Juul sagde ...

Ja, det må jeg sige Anne-Mette ... de ser virkelig LÆKRE UD (men nu ikke helt kalorielette ;-)
Hvordan smagte de?
knus fra Helene

Lapplisor sagde ...

hmmm ... das ist ja wohl die reinste Verführung, liebe Anne-Mette ;-)
♥☼♥Barbara♥☼♥