17 februar 2010

Jordbærstedet

Er der mon nogen, som ved, hvad der er sket med Jordbærstedet?

Jeg har været inde og kikke et utal af gange på deres hjemmeside, som ikke er blevet opdateret siden før sommerferien 2009.
Det var sådanne nogel fine sticthery pakker, Christel sendte ud. Jeg ville elske at finde flere af disse i min postkasse. Men kan da blive helt bekymret, når hjemmesiden og bloggen ligger uændret hen så længe.
Tusind tak for jeres svar angående Jordbærstedet. Vi er 3 veninder, som netop havde startet et stitchery abonnement hos Christel - og nydt de 3 skønne pakker, vi nåede at få. De er bare helt specielle og hvor ville jeg gerne have haft nogle af de tidligere pakker.
Jeg kan godt forstå jeres savn af butikken - selv her savner vi den. Men jeg glæder mig alligevel over nu at vide, at det ikke skyldes alvorlig sygdom eller lignende.

2 kommentarer:

LeKaQuilt sagde ...

Jorbærstedet gikk desverre konkurs sommeren 2009.
Hun hadde nydelige stichery pakker, ja - savner dem jeg også :o)

Heges quilte- og strikkeblogg sagde ...

Hei Anne-Mette
Butikken Jordbærstedet er nedlagt. Den er et stort savn for oss som brukte den her i Trondheim. Ingen vet hva som skjer, om butikken starter opp igjen, om det blir kun nettbutikk osv. Christel hadde veldig fin design og en utrolig fin butikk, så jeg håper virkelig hun starter opp igjen, i en eller annen form. Jeg er i samme quiltelkubb som henne.
Vennlig Hilsen Hege, Trondheim, Norge