13 maj 2010

Flower Garden

IMG_7871 It seems like a lot of quilters around the world are making hexagons or spools at the moment. When I saw Karen’s blog, I decided to join and make one flower a week and Wednesday is a perfect day for me to do it. I am not sure, what to make with the hexagon flowers, but they might end up as a large pillow. Time will show. This is my first flower.

En tur rundt i blogland viser, at der nærmest er gået inflation i blokke med sekskanter og Spools. Sjovt. Jeg lod mig rive med, da jeg faldt over Karen’s blog, hvor der syes en blomst hver onsdag. Det passer for fortrinligt. Hvad det helt skal ende med. Det ved jeg ikke.Måske en stor pude? Men det er egentlig også lige meget …det er et hygge projekt.

Eine Reise durch Blogland zeigt mir, dass Quilters weltweit zur Zeit serh gerne Hexagons oder Spools nähen. Als ich Karen’s Blog sah, habe ich mich schnell entschlossen mitzumachen. Hier wird eine Hexagonblume pro Woche/jeden Mittwoch genäht. Ich weiss zwar nicht genau was ich damit machen werde. Aber villeicht wird aus den Bluemen ein grosser Kissen. Ist auch egal, das Project ist gemütlich.

6 kommentarer:

Angelika sagde ...

ja stimmt das mit den Hexagonen macht immer wieder Spaß. Und was daraus werden soll, ergibt sich dann ganz von alleine. Jedenfalls ist das bei mir so. ;-)
LG
Angelika

annemariesquilt sagde ...

Jeg har laget noen av disse før og brukt 2 av de som pynt på en veske....
De er fine å lage noen av mine venninner har helt dilla på å sy dem, men så langt har ikke jeg kommet ;-))

Linda sagde ...

Søte,koselig prosjekt.
Kos deg med blomstene.
Nydelig babyteppe,nengere nede på siden:))

Jeanette sagde ...

Lovely flower. Love the red fabric. Hugs, Jeanette

Maria Harrits sagde ...

Sjov ide! Tror nu alligevel jeg hopper over denne gang... der er rigtligt at holde styr på allerede. Glæder mig til at se quiltningen!

Karen sagde ...

Your first flower is beautiful! I love the red fabric.