05 august 2011

Mariehøns i lange baner


IMG_1010
I sidste uge landene helt sværm af mariehøns hos mig. Eller rettere sagt stoffern til en masse mariehøns. Stofferne er fra Wenche og er indkøbt til hendes skønne Mariehønsetæppe, som jeg købte mønster til i Hørning på kurset.
IMG_1160
Her sysles på meget forskelligt. Blandt andet et par små projekter for Helene til træffet – igen et mønster fra Wenche.
IMG_1035
Disse 2 hexagon blomster er landet hos Hanne, som jeg skulle sende til i juli måned og som havde ønsket sig reprostoffer. Jeg hyggede mig lidt med min skattekiste, da jeg fandt stoffer frem til Hanne. August måneds hexagons er sendt afsted til Australien og bliver vist frem senere.

I am working on different projects right now. A little here and a little there. Last week I had  these pretty red fabrics from Wenche for a quilt, which she showed us at the quilt retreat. I simple HAD to have some of the red fabrics for the quilt. I am also working on 3 small projects for Helene. Patterns again from Wenche. And hexagons flowers for the inchie swap ....and a knitted shawl (I have forgot to make a photo. You will have one later)

8 kommentarer:

Marie sagde ...

Uhhh - jeg glæder mig rigtig meget til at følge dine fremskridt med Mariehøne-tæppet - jeg har set det på Wenches hjemmeside og har virkelig overvejet det. Men har gang i temmelig mange ting lige nu...

Elin sagde ...

Kjekke prosjekt du held på med!
Framleis god ferie.
Helsing Lappetausa i Skåne (det var skikkeleg langt å köyre, ja...).

Helle : sagde ...

Det bliver spændende at se dit mariehønetæppe !

Kari sagde ...

Neejj, har du valgt at sy mariehøne-tæppet. Det er bare så sødt.

Bedstes Patchwork sagde ...

Fine stoffer du har modtaget, det er et skønt tæppe du skal i gang med.

Maria Harrits sagde ...

Kan godt forstå, du måtte have noget af "hønestoffet" - det er ligesom det, der gør tæppet ekstra skønt! Glæder mig til vi snart skal ses! Knus

Radka sagde ...

The ladybird quit is very nice, I have seen it finished on another blog, so I look forward seeing yours:)

Frauke sagde ...

sehr schöne Arbeiten zeigst du wieder
und die Stoffe machen neugierig
Frauke