13 februar 2013

Gang i Min Mrs. Billing’s

001
I aften skal jeg ud og sy sammen med pigerne, som jeg mødes med 1 gang om måneden. Vi er 6 piger og mødes på skift hos hinanden. Rækkefølgen ligger helt fast og vi har hver vores måneder, hvor vi lægger hus til og vi har mødtes i ca. 15 år.
Minb Mrs. Billing’s skal med. Midterblokken er sat op og skal syes sammen, inden jeg kan applikere den på bundstoffet.
003
I aftes og i dag har jeg været i gang med at skære lapper til første BOM-pakke. Mangler endnu at skære bundstoffet, men alt andet er klaret. Jeg har lagt en del stoffer til fra lagret, da jeg gerne vil ha’ et mere blågrønt look af quilten og jeg har fundet et par skatte frem, som nu skal bruges. Jubii. Så skal der syes.
Måske aner du også et strikketøj midt i fotoet. Jeg skulle lige kikke på et foto på nettet. Strikker sokkerne ud fra et foto.
004
Heute Abend werde ich mir mit meiner Nähgruppe treffen. Wir treffen uns seit ungefähr 15 Jahren und immer in der gleiche Reihefolge bei uns zu Hause.
Ich werde meine Mrs. Billing’s mitnehmen. Ich habe die Mitte zum Nähen bereit gemacht und habe fast alle Teile für den ersten Bom-Paket zugeschnitten.
Auf dem ersten Foto aus dem Nähzimmer oder Arbeitzimmer, weil ich das Zummer mit meinem Mann teile, siehst du vielleicht auch dasa Strickzeug. Ich bin dabei Socken nach einen Foto zu stricken.
005
Tonight I am going to meet the girls in my quilting group. We have met once a month during the last 15 years.
I will be bringing my Mrs. Billing’s along for tonight and hope to sew it together. Yesterday I started cutting the pieces for the first Bom-parcel and finished it today. I have added several fabric from my stash, because I want my Mrs. Billing’s to look mære blue/blue-green.

14 kommentarer:

Kisser sagde ...

OJ, jeg vil følge MEGET interesseret med i Mrs. Billings'. Det ser yderst spændende ud.
God fornøjelse med syningen...

Dawn sagde ...

This is going to be a beautiful version of the Bllings quilt. Enjoy stitching with friends - that's the best!!

Elin sagde ...

Å, Anne-Mette, kor "smukt" dette blir! Blir nesten misunneleg! Kos deg med sypikene i kveld!

Gudrun sagde ...

Så vackert!!
kram Gudrun

Marianne sagde ...

Hej Anne-Mette
den blok er jeg ret vild med :)
god aften til jer :)
knus♥

Angelikas quilts and knits sagde ...

Det bliver så flot. Jeg synes at det er en god ide at lave lidt om på farverne. Sådan et kæmpestort projekt må godt være lidt forskellig fra de andre :-)
knus
Angelika

Gitte Møldrup sagde ...

Håber du havde en hyggelig aften :o)
Det ser rigtig godt ud, glæder mig til at se mere.

Maria Harrits sagde ...

Nååå ser fedt ud!!!

Bedstes Patchwork sagde ...

Smuk midter blok du har fået lavet, den er jo sikkert syet sammen nu kan jeg tænke mig, det bliver spændende at følge dit tæppe.

Radka sagde ...

The block looks beautiful, so well stitched.

Anonym sagde ...

Das hört sich sehr gut an, ich wünsche euch eine gute Zeit ;)
Lieben Gruß
Sonja-Maria

Barbara sagde ...

In einer Quiltgruppe regelmässig zu nähen ist wunderbar und anregend. Ich geniesse es jeweils auch sehr mit "meinen" drei Frauen! Dein neues Projekt sieht vielversprechend aus.
Liebe Grüsse,
Barbara

GittaS sagde ...

Viel Spaß mit deiner Quilt-Gruppe.
Bin gespannt auf dein neues Projekt.
Dein Zimmer ist soooo schön aufgeräumt!!!
LG
Gitta

Marle sagde ...

Die Stoffe sind so schön! Deine Mrs. Billings wird toll! Liebe Grüße Marle