17 november 2013

Strimler …..

 

Sidste weekend fandt jeg den lille kasse med ægkanter frem og pillede nogle stykker ud, som skulle omdannes til noget brugbart.

013 (2)

Strimlerne samt en stykke arvet restestof er nu omdannet til en lille praktisk pung/taske, som jeg kan ha’ i min taske og som passer til opbevaring af f.eks. pas, flybilletter mm.

023

Her er så bagsiden.

024

Pungen er udstyret med en indvendig lomme, så den er delt op i 3 rum. Herligt, passer godt til mig og min ordenssans, som dog svigtede, da jeg skulle finde den lille magnetlås, som pungen er udstyret med Smiley, der blinker. Heldigvis kunne min veninde Eli komme mig til udhjælp og jeg kan lede videre efter min egen lås.

022

Aus lauter Reste habe ich im Laufe der Woche ein kleines Utensilio genäht. Innendrin mit einer extra Tasche, so dass die Tasche drei kleine Raume hat. Sehr praktisch für z.B. Reisepapiere.

I have been playing a little and ended up with this little bag. Inside it is split up into 3 rooms. Great for papers for travelling.

10 kommentarer:

Kari sagde ...

Hvor er de fin. Og sikke en sjov ide.

Angelikas quilts and knits sagde ...

God ide at bruge kanterne til tasken :)

knus
Angelika

Elin sagde ...

Så fint og praktisk, Anne-Mette!

Bente-I like to QuiltBlog sagde ...

MEGET söd ide!

GittaS sagde ...

Flott,flott.
Das ist eine witzige Idee.
LG
Gitta

stufenzumgericht sagde ...

Liebe Anne-Mette,
mit den Webkanten sehen die Utensilos total hübsch aus, so etwas hat nicht jede ;-) GlG, Martina

Marianne sagde ...

ægkanterne er nemlig sjove at bruge .. jeg gemmer også mine :)
fint er det :)

HerzBlatt sagde ...

Liebe Anne-Mette,
sehr schön sieht Deine Utensilos aus und die Webkanten eignen sich super gut dazu. Ich habe auch einen Karton voll. Werde sie irgendwann mal als Buchrücken applizieren....Dafür sind sie auch gut geeignet.
Sei ganz lieb gegrüßt
Iris

HerzBlatt sagde ...

Ich nochmal. Habe gerade Dein vom Sturm verwüstetes Treibhaus gesehen. Wie schade und traurig!! Vielleicht fangt Ihr ja nächstes Jahr nochmal neu an. Haben denn wenigstens die Blumen oder sonstigen Gewächse im Treibhaus überlebt?
Sei ganz lieb gegrüßt
Iris

Anonym sagde ...

Ser godt ud - lige e n test