07 marts 2017

OPAM Januar & Februar 2017

IMG_5071IMG_5072IMG_5073

Lige inden februar var slut fik jeg strikket mit første par Happy Scrappy Socks færdige. Happy Scrappy Socks er ganske enkelt sokker strikket i sokkegarns rester. Skiftevis med den ene rest og den anden rest -  1 pind/runde med hvert garn. Det her var ikke de mest vilde sokker,men de er lun, hjemmestrikket og strikket af rester, som ellers bare lå i restekassen.

IMG_4903IMG_4942IMG_8747IMG_4979

Mit OPAM bidrag til året 2 første blev disse 5 projekter …. så må vi se, hvad marts kan bringe.

2 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej kære Anne-Mette,
det er nogle fine ting du har lavet :-) Jeg har skubbet mine projekter lidt fordi jeg ikke orkede at tage billeder af min frakke. Så den bliver udnævnt til marts-projekt ;-)


knus
Angelika (som har fået post i dag)

Elin sagde ...

Her er mykje lekkert! Alt du lagar er så utsøkt. Du strikkar ein annan type hæl enn meg, har du ein enkel framgangsmåte? Ha ein fin dag! Eg har vore på tre timars fjelltur med Aron, med innlagd mat- og leikepause. Kjekt og travelt..