05 december 2007

Round Robin i hus/wieder da/home

I går blev det så min tur til at pakke ud og beundre. RR'en blev hentet sidst på eftermiddagen i går på posthuset - så i skrivende stund har jeg endnu ikke set den i dagslys og har kun haft mulighed for at fotografere med blitz. Farverne er nu egentlig blevet ok.
Jeg er super glad - som du nok kan se - et kæmpe stort tak og kram til Alice, som har syet den første runde og til Siv, som har syet den sidste runde. I har lavet et flot stykke arbejde og jeg er overrasket over resultatet. Jeg ved slet ikke, hvad jeg havde forestillet mig - man kan jo ikke lade være med at gøre sig nogle tanker. Nu kredser mine tanker allerede omkring, hvad jeg eventuelt selv kan sy som næste runde. Har du en ide?




Gestern am späten Nachmittag habe ich meinen RR bei der Post abgeholt. Ich bin damit sehr zufrieden und bedanke mich herzlich bei Alice und Siv, die beide ganz tollen Runden genäht haben. Alice hat die erste und Siv die zweite und letzte Rude genäht. Jetzt bin ich schon am überlegen wie ich weiternähen soll......



Yesterday I went to the postoffice to pick up my Round Robin. I am very happy with the result and find that Siv and Alice have both made a great job around my block. The RR has turned out different from what I had expected - although I can't for sure say, what I was expecting. It was dark as I got home yesterday and still is, so I haven't seen the RR by daylight, which I look much forward to....so many shirtigns and pink fabrics. Now I can start thinking of what to add....

3 kommentarer:

Anette sagde ...

Hold da op hvor er den flot. Jeg er så optaget af hvad du og andre kan med stof og nål og en masse tålmodighed. Det er sikkert det sidste der mangler her ;o).
Jeg forstår hvorfor du ser glad ud.
Hilsen Anette

anjoe sagde ...

Har ingen forslag, men forstår sørme ganske vel, at du er glad ;-) Jeg synes, at det er alletiders idé med dette send-videre-koncept...

Angelikas quilts and knits sagde ...

Tillykke med det flotte resultat ! Den er rigtig flot og lidt toeset ;-)