10 januar 2018

2018–nye mål…nye ideer


OMG 2018 logo 200px

Hvert eneste år her omkring nytår gør jeg status i mit hoved og derefter på min liste på computeren. Hvad har jeg af projekter i gang? – her er kun tale om mine quilteprojekter – og hvad kunne jeg tænke mig at sætte fokus på i det nye år.

Elm Street Quilts har en løbende udfordring – sæt fokus på et projekt og sæt dig et mål, hvor langt du vil nå med dette. Jeg vil ligeledes forsøge at være god til at sy af stoffer fra lagret.

IMG_7879

Mit mål for januar vil være at få syet denne top til Samsøquilten ( designet af Helene Juul Design) færdig. En UFO forbundet med en masse gode minder om en forrygende tur til Samsø, 12 quiltere, 2 sommerhuse, årets vinterstorm og en masse andet.

I know, I was late, too late, to sign up for January, but still I have decided to write my goal and hoping,m that I will have a finished top by the end of the month.

2 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej kære Anne-Mette,
jeg overvejede et splitsekund om jeg skulle deltage..og lod være ;-) Men det lyder spændende og jeg glæder mig til at følge med og heppe, hvis der skulle blive brug for det :-)

knus
Angelika

Bente-I like to QuiltBlog sagde ...

Wow anne-Mette,
jeg er vild med din Samsø quilt, så smuk!!!
Skynd dig at få den færdig for jeg glæder mig sådan til de næste billeder ;-)
kh
Bente