25 februar 2018

One Monthly Goal

I år vil jeg forsøge at være med på Elm Street Quilts udfordring, som ganske enkelt er at sætte sig et mål for en måned ad gangen. Ikke nødvendigvis færdiggørelse af et projekt, men at komme et  skridt eller to videre. Mit februar mål var at få sandwichet og komme i gang med håndquiltningen af min Samsøquilt.

Det er nået!

Det at lægge delene sammen til en quilt, er nok den del af et tæppe projekt, som jeg bryder mig mindst om. Jeg har nu vildt lyst til at quilte løs på tæppet, men jeg har et hemmeligt projekt med deadline, som jeg må prioritere først.

IMG_8239IMG_8238

This year I have decided to try to be a part of Elm Street Quilts fun – One Goal a Month.

My goal for February was to get my Samsø Quilt sandwiched and to start hand quilting the quilt. Not a big goal, but I prefer small steps as I have more projects ongoing – sewing, knitting and chrocheting. I am working on a secret project with a deadline, so I have just quilted a little.

But I reached my goal!

5 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Anne-Mette,
den quilt har virkelig fortjent at blive færdig :-) Jeg glæder mig til at se hvordan du quilter stjernerne.

knus
Angelika

Patty sagde ...

Off to a beautiful start! Thanks for linking up with Elm Street Quilts One Monthly Goal and congrats on your finish.

Alycia~Quiltygirl sagde ...

Congrats on reaching your goal!

Elin sagde ...

Hei, du er flink til å nå måla dine! Eg hadde for ambisiøst mål i januar, så eg kom ikkje i mål då. Denne månaden har eg ikkje meldt meg på. Så mykje som skjer her!
Men skal lære av deg å setje meir del-mål!

Helene Juul sagde ...

Det bliver lækkert at få Samsø Stjernerne færdig. Så fin en quilt ... og fyldt med minder.