13 juli 2007

Bob

I aftes blev jeg færdig med Bob. Fik hæftet alle ender og syet den sammen under ærmerne. Jeg lavede den ændring på blusen, at jeg strikkede ærmerne i, så jeg slap for at skulle sy dem i bagefter (jeg hader at montere striktøj). Lige nu ligger Bob i vaskemaskinen og lader sig blidt nusse. Foto følger senere, når den er blevet tør.






Gestern Abend habe ich die letzten Reihen auf Bob gestrickt und habe alle Faden vernäht. Ich habe die Bluse leicht geändert. Ich mag das zusammennähen nicht und habe deswegen die Ärmeln mit gestrickt. Es ging ganz einfach so. Im Moment liegt Bob in der Waschmaschine und lässt sichleicht pflegen. Foto folgt später, wenn das gute Stück trocken ist.





2 kommentarer:

Jane sagde ...

Uhh hvor jeg glæder mig til at se din BOB. Jeg håber den når at komme på bloggen inden jeg rejser på ferie ellers må jeg vente i spænding helt til næste lørdag:-)
Kh Jane

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Jane @ det kommer nok an på. hvornår du drager afsted ;-). Jeg har lioge checket - blusen er stadigvæk temmelig fugtig. Vi har haft regn her til over middag og luftfugtigheden er høj nu, så det tørrer skidt. Men jeg skal nok holde øje med blusen....