27 juli 2007

Countdown


Der er snart dømt 2 ugers ferie her i huset. Spørg om vi glæder os? Ja, bliver svaret. I morgen drager vi afsted i sommerhus, op til Sjællands nordkyst. Nærmere betegnet lige udenfor Tisvildeleje, hvor vi har lejet et sommerhus. Malthe skal i år ha' en kammerat med; det glæder han sig vist rigtig meget til. Jassu må så til gengæld blive hjemme med Thomas og Sarah, samt hundeveninde Molly, som flytter ind her og passer ham samt vores kanin.
Kan I ha' det godt til jeg vender tilbage om en god uges tid :-)



Urlaub ist angesagt. Morgen wird gepackt und wir werden die erste Urlaubswoche in einem Ferienhaus an der Nordküste Sjællands verbringen.
Wir sehen uns wieder, wenn ich zu Hause bin. Bis dahin. :-)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ich wünsche Euch einen schönen erholsamen Urlaub.

Viele liebe Grüße
Petra

Jane sagde ...

Jeg kan godt forstå du glæder dig til ferie. Håber I får en god uge i sommerhus.
Kh Jane

filzchen sagde ...

Hi Anne-Mette,
da lass ich doch ganz schnell noch meine Urlaubswünsche für euch hier. Erholt euch gut und habt ein paar sonnige Tage.
Herzliche Grüße
Filzchen

Anonym sagde ...

Na, dann wünsche ich euch noch schnell einen schönen Urlaub und
gute Erholung.

Liebe Grüße

Sabine (lisa aus leverkusen)

Anonym sagde ...

Beneide dich um Ferien am Meer ;-) ! Wir gehen in die Berge... Schöne und erholsame Ferien und danke für deinen Besuch bei mir.
LG, Barbara

Mona sagde ...

Rigtig god ferie til jer:-))

Anonym sagde ...

Har hatt en meget hyggelg tur på bloggen din, her var masse lekkert,og mye fristende bakverk. Jeg kommer nok igjen !!!