25 december 2010

Design Udfordring 4

IMG_8966
Bedre sent end aldrig. I går eftermiddags fik jeg syet de sidste to sømme på den sidste blok til Design Udfordring 4 færdig. De 3 stoffer, som skulle indgå i blokkene, er på fotoet foroven. Opgaven lød på 4 blokke a 6” noget med cirkler eller runde former, 1blok 12”/4 blokke 6” og noget med diamanter/romber og endelig 4 blokke a 8” (ups, det havde jeg helt glemt, så mine er 6” og sådan bliver det) med Four Patch.
IMG_8962
Her er så mine løsninger på opgaven!
IMG_8963  
Time again for the Design Challenge. I am late, but better late than nothing at all. We had the 3 fabrics shown on the first photo and we had to use all 3. We were told to make: 4 blocks 6” containing something round or with curves, 1 block 12” or 4 blocks 6” with diamonds/rhombs and 4 blocks 8” (I forgot and made mine 6” and will leave them that way) Four Patch.
This is how I solved the challenge!
 IMG_9087
Ich war diesmal spät dran, aber jetzt sind meine Blöcke für das Design Herausvorderung 4 fertig geworden. Die 3 Stoffe gibt es ganz oben zu sehen. Die Aufgaben waren: 4 Blöcke 6” mit etwas rundes, 1 Block 12” oder 4 Blöcke 6 “ mit Diamanten/Rhombe und 4 Blöcke 8” (habe ich verpasst und habe meine Blöcke 6” genäht und sie bleiben so)  Four Patch.
So habe ich die Aufgaben gelöst!
IMG_9088

4 kommentarer:

Kari sagde ...

Nej, hvor er de flotte. Jeg kan rigtig godt lide blokkene med de runde former. Sjov måde at gøre det på, og fin udnyttelse af stoffet.

PatchworkRose sagde ...

Love the Colours Anne-Mette and the centre feature fabrics
Have a Wonderful Christmas and New Year
Cheers
Lynne

Ingrid sagde ...

Deine Augaben hast du ansprechend gelöst und Kommentare schreiben geht auch wieder!

LG Ingrid

Radka sagde ...

Thank you for your visit:) Enjoy the rest of the holiday:))