16 januar 2011

Strikkegruppen

 Lise hækler
Tak til Lise, som lagde hus til månedens strikkemøde og forkælede os med kaffe/te, dejlig kage og småkager, og til jer alle. Det er som altid hyggeligt at mødes, blive inspireret og til snakken om alt, hvad der nu lige falder os ind.
Lise hæklede i dag.
Marianne
Marianne havde gang i det grå strikketøj. Undskyld Marianne, har glemt, hvad du havde gang i.
Britt
Britt strikkede på en sød trøje i en lækker blommefarve.
Malene
Malene havde gang i en Isager model i en flot limegrøn.
Susanne
Og Susanne havde gang i en fin grå tyk vamset sweater.
Friis
Friis listede rundt og slap IKKE “sin mor” af syne.'
Kisser manglede i dag. Det er ikke sådan, når man laver flere aftaler samme dag ;-))):
Selv havde jeg gang i handsker og tørklæde – og til strikkepigerne: jeg skal strikke baglæns i aften. Jeg HAVDE en højre handske hjemme :-(.

5 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

kunne du ikke bare have fortsat og bagefter strikket to venstre handsker ? ;-))
knus
Angelika

Kisser sagde ...

Så flittige I alle var.
Har du fået strikket baglæns?? Det er en megt speciel strikkemetode. Jeg tror den er rimelig kendt blandt strikkefolket :-)

Elin sagde ...

Så kjekt dette må vere!!

Anne-Mettes Oaser sagde ...

@Kisser - ja, jeg har strikket baglæns og er nu søndag aften ved sengetid, tilbage og klar til at strikke videre. Så kan jeg jo lære at læse opskriften ordentligt.
@Angelika - nej, garnet rækker ikke til 4 handsker og desuden var jeg kommet til at placere udtagningen til tommelfingeren oppe på oversiden af hånden ;-).

Brittsol sagde ...

Ja det var hyggeligt. Tak for syltetøjet det smager dejligt og for hyggelig samtale på hjemvejen.
Knus Britt