06 maj 2012

Fra Havtornens Rige

Med hjem fra Havtornens Rige kom udover, hvad jeg viste i forrige post også disse to strikkekits fra PerleStrik. Jeg har længe været forelsket i tørklædet og de valkede handsker vil passe fint til.
060
Ich habe schon im vorigen Post gezeigt was wir aus dem Urlaub gebracht haben, Dazu kommen diese beiden Kits, die ich mir geleistet habe. Beide Kits habe ich bei PerleStrik gekauft.

Two knittingkits also are nice memories of our week at the North Sea. I found the kits at PerleStrik.

7 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Skønt halstørklæde du har købt garn til og sikke nogle dejlige billeder fra Lønstrup du har lagt ind, det er et skønt område, jeg er også igennem rigtig mange år kommet der og bliver aldrig træt af det, dejlige minder i har købt med hjem derfra.

Angelikas quilts and knits sagde ...

De bliver kanonflotte !
knus
Angelika

Maria Harrits sagde ...

Oh, nu er jeg også forelsket i tørklædet!!!

Unknown sagde ...

Dejligt at læse om dit besøg i mit skønne rige. Næste gang du kommer herop må du endelig give lyd fra dig - så er der en kop kaffe eller en øl klar på Havgårdsvej.
Klem herfra.

stufenzumgericht sagde ...

Liebe Anne-Mette,
ich muss auch immer aus dem Urlaub Stoff oder Wolle mitbringen,ist wie ein Zwang ;-) Der Link zu dem Shop ist aber auch zu schön! GlG, Martina

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hej Marianne.
Det vil jeg glæde mig :-).
Knus

Hanne sagde ...

Der er skønt i Lønstrup. Jeg er også kommet der meget.
Kh hanne