01 marts 2018

Fokus i marts….

IMG_8240IMG_8248

Efter en lang tid med en form for sytørke har jeg igen lyst til mit sytøj. Jeg besluttede mig allerede i slutningen af februar, at jeg i marts ville ha’ fokus på mine blokke fra ScandiBee2016 byttet. De manglede blokke blev skåret og syet. Da denne uge startede, var status som på fotoet øverst til venstre. Alle blokke blev trimmet til 12,5” og derefter skåret i strimler.

Mit One Montly Goal vi være at få syet alle blokkene!

En ekstra bonus vil det være, hvis også toppen er syet. Det vil tiden vise, hvad jeg kan nå ….. der skal jo også være tid til at få håndquiltet lidt mere på sidste måneds fokus projekt – Samsøquilten.

IMG_8250IMG_8256

After a long time with just a little sewing – I didn’t feel like sewing – it feels good to be back …. sewing by hand and by machine. When I reached my One Monthly Goal in February, I already knew that my ScaniBee2016 swapblocks were going to be my goal for march. When this week started I was at the point on photo left at the top with this project.

My goal for March will be to get all the blocks sewn.

If I also should fine the time to piece all the blocks together for the top, it will be en extra bonus and I will be dancing happily around. But I also want to have time to do some handquilting on my quilt from last month.

IMG_8257

Min inspiration til quilten er fra Kviltstina, som hart lavet en fin vejledning på bloggen.

My inspiration to make this quiult comes from Kviltstina.

OMG 2018 logo 200px

2 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

kære Anne-Mette,
dejligt at sylysten er tilbage :-) Jeg glæder mig til at se hvordan quilten kommer til at se ud.

knus
Angelika

Patty sagde ...

Very nice! Thanks for linking up with Elm Street Quilts One Monthly Goal and good luck on your project.