02 april 2018

Status og velkommen april….

IMG_8338IMG_8339

Ny kan jeg endelig vise lidt færdige ting frem fra marts måned. Jeg strikkede et Skråplan sjal mere. som skulle gives til en 50 års fødselsdag til en god veninde.

IMG_E8202

Og en anden veninde fik et par nye grydelapper sammen med en bagebog, en af mine for tiden egne favorit bøger, nemlig Maja Vases nye kagebog.

OMG 2018 logo 200px

Og det er blevet tid til at sætte et mål for april måned i udfordringen One Monthly Goal. Da jeg ved, at denne måned måske ikke giver mig så megen sytid, er mit mål ganske beskedent – at få syet 3 Kik-ind-poser, som alle skal gives væk. Stofferne skal tages fra lagret og dette er. hvad jeg i første omgang har fundet frem.

IMG_8385

This month my goal will be a smaller goal as I know, that I probably won’t have so much time to spend in front of my sewing machine.

My goal will be – making 3 Peek-A-Boo bags with the fabrics I have pulled from the stash ( I might go and change a little) and the size of the bags will be different as in the pattern and I have made a few other changes.

2 kommentarer:

Gudrun sagde ...

Sjalen är så vacker,tänk att få en sån i present!!Grytlapparna var riktigt tuffa,läcker färg. Lycka till med förvaringarna.Jag gillar också att sy sådana. Kram Gudrun

Patty sagde ...

Great fabric. Thanks for linking up with Elm Street Quilts One Monthly Goal and good luck with your project.