10 november 2007

Sy dåse

I torsdags havde jeg besøg af Alice, som medbragte denne skønne sy dåse/taske til mig. Jeg er helt vild med den :-). Den oser af nostalgi og samtidig er den rigtig brugbar....den har en fin størrelse til at medbringe et sytøj, når jeg skal i byen og sy sammen med "tøserne". Tusind tak, Alice. Vi havde en rigt hyggelig dag sammen, hvor der blev snakket en masse, aet en masse stoffer, beundret og kikket og så fik vi altså også syet lidt.

Skulle du nu forkøle dig på min dåse/taske, så ved jeg, at Alice har medbragt den fra Helenes butik.




Donnerstag hatte ich von Alice Besuch. Sie har mir diese wunderschöne und nostalgische Dose/Tasche mitgebracht. Ich bin davon total begeistert und habe schon eoínige Nähsachen herein geleget.
Ich weiss, dass Alice die Dose bei Helene (sehe oben) gekauft hat.

5 kommentarer:

Ele sagde ...

Diese Dose/Tasche ist ja ganz zauberhaft, liebe Anne-Mette! Da hast wirklich ein sehr schönes und praktisches Geschenk bekommen. Das finde ich sowieso besser als Süßigkeiten oder Blumen bei einer Einladung. Die sind bald aufgegessen oder verblüht, aber so wirst du immer wieder aufs Neue an deinen lieben Besuch erinnert.
Schönen Sonntag wünscht Gabriele

Aus welchem Material ist denn die Dose?

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Die Dose ist aus metal und wäre für Stickereien auch ganz toll.

Angelikas quilts and knits sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Angelikas quilts and knits sagde ...

Den er meget soed - lige mine farver :-)
Knus
Angelika

Lapplisor sagde ...

auch mir gefällt diese Dose ganz toll - ein sehr schönes Geschenk !

LG Barbara