11 maj 2008

Mors dag - Muttertag

Hertil morgen overraskede mine to herlige drenge mig med denne sammenplantning, hvor den opstammede salvie er smukt omkranset af skønne rosa blomster - en nellike og en ?. Jeg håber, du har nydt mors dag, som jeg. Det har været ren afslapning i haven med skiftevis bog og sytøj og skiftevis i sol og i skyggen. Vejret er forrygende flot - helt uvant. Jeg har nærmest følelsen af at være gået fra vinterstøvler og vinterjakke til shorts ogbare tæer. Skønt.


Ich hoffe, dass du auch einen schönen Muttertag erlebt hast. Mir haben meine beiden Jungs heute Morgen mit diesem schönen Blumentopf überrascht. Ich habe den Tag im Garten genossen - mal im Schatten, mal in der Sonne, mal mit einem Buch in der Hand, mal mit meiner Nähsachen. Das Wetter ist herrlich - Sonne und blauer Himmel ohne eine Volke. Frau kann sich nicht mehr wünschen :-).

1 kommentar:

Lapplisor sagde ...

oh wie wunderschön ... ein tolles geschenk hast Du bekommen, und wie schön, dass auch Dein Tag rundum gelungen war !
Liebe Grüsse
Barbara