08 april 2011

Japan

Min UFO liste har været lang. Ok, der ligger stadig en hel del projekter på mange forskellige stadier ;-)
Jeg har netop streget 10 stykker fra listen og sendt dem afsted til Helene og hendes sydamer, som forhåbentlig kan bruge de mange mange bytteblokke fra tidligere tider. Blokke, som jeg efter moden overvejelse er kommet frem til, at jeg nok aldrig selv vil få syet. Der er andre WISPs (det udtryk kan jeg bedre lide end UFO), som trækker mere i mig at få færdige end disse.
Helene og hendes sydamer har sat et støtteprojekt i gang til ofrene i Japan efter de mange katastofer, som er væltet ind over landet i bogstavligste forstand. Dette er mit lille beskedne bidrag, 2 færdige toppe og blokke til en del quilte.
IMG_9398

8 kommentarer:

Elin sagde ...

Det er eit godt tiltak. Fint å få rydda opp litt, også!
Ha ei fin helg!

Bente-I like to QuiltBlog sagde ...

Hej Anne-Mette,
-det er rigtig flot. jeg kan se at du også har sendt dine siggy-blokke med. Jeg har også så mange 340? liggende, og jeg er meget sikker på at jeg aldrig får dem syet sammen til en quilt. Du har givet mig stof til eftertanke, tak ☺
kh
Bente

Bedstes Patchwork sagde ...

Det må være skønt at få ryddet lidt ud i gemmerne og dine ufærdige ting kan gå til et godt formål.

Pia sagde ...

En flot bunke du har doneret.
God week-end.
Knus Pia

Helene Juul sagde ...

Det ser vel nok godt ud kære Anne-Mette. Det bliver spændende at se, hvad vi kan få tryllet ud af andres "gamle" og "uønskede" UFOer ;-)
knus

laila sagde ...

En rigtig god ide at donere til hjælp for ofrene i Japan. Det er flot.

Grethe sagde ...

Flott å få ryddet litt opp. Ha en fin helg :0)

annemariesquilt sagde ...

For en flott måte å bruke dine uferdige prosjekter på!
God påske til deg..