10 marts 2013

Et lille trin videre ….

001 (2)
Små fremskridt med min Mrs. Billing’s. Jeg har skiftet en del af stofferne ud med stoffer fra lagret, så hun bliver min egen. Hjørnestenenes stof er medbragt fra Amsterdam fra Den Haan & Wagenmacher for ca. 10-11 år siden. En af trekanterne er et andet stykke stof derfra. De stoffer er blevet aet og klappet i tidens løb og NU var projektet der endelig, hvor de skulle bruges.
Ich werde euch so nach und nach meine kleine Fortschritte mit Mrs. Billing’s zeigen. Ich habe einige Stoffe mit Stoffe aus meinen Stash ausgewechselt. Unter anderen die 4 Ecken, hier habe ich Stoff von Den Haan & Wagenmacher aus Amsterdam benutzt, die schon Jahren bei mir gewarten haben.
I am going to show you from time to time, how my Mrs. Billing’s is growing. I have been changing some of the fabrics to make her my own and I have used some fabrics, which have a story for me and some great memories.

11 kommentarer:

Grit sagde ...

Das sieht super aus.

Liebe Grüße Grit

Tina sagde ...

Hvor er den blevet flot, jeg glæder mig til at se fortsættelsen

Knus tina

Elin sagde ...

Eg er imponert over dette arbeidet! Blir det coverlet eller quilt? Kor tid planlegg de å bli ferdige? Daft her denne helga. Har ikkje vore på syrommet. Kanskje i morgon?

mausimom sagde ...

Wie schön!! Ich glaube es geht Dir besser!
Liebe Grüße
ute

Bedstes Patchwork sagde ...

Smuk midte du har lavet og en fin Mug rug du har modtaget.

Radka sagde ...

So pretty :-)

Marle sagde ...

Dsa schaut sehr schön aus!
Liebe Grüße Marle

GittaS sagde ...

Das sieht fantastisch aus!!!
LG
gitta

Svalen sagde ...

Håper vitaminbomben i forrige innlegg hjalp deg raskt over influensaen:)

Ditt prosjekt blir vakkert, gleder meg til å se det ferdigstilt:)

Gitte Møldrup sagde ...

Det ser rigtig flot ud. Sikke dejligt at det rigtige projekt nu er kommet for stof som er blevet klappet i en år-række :o)

Helene Juul sagde ...

Hvor bliver den flot kære ven! Lægger du ikke billedet på mrs. B bloggen? Hendes "mor" Karen følger jo med der. Dejligt at kunne bruge nogle gamle og helt særlige stoffer. knus