24 juni 2012

Tager det ingen ende?

Af resterne fra Lauras kjole kunne jeg i dag lige sy Peek-a-Boo pung/taske nr. 5. Igen en afvigende størrelse i forhold til mønstret – 9” x 12” x 2 1/4”. Her passer et par strikkepinde i … og så var det ikke en gang planlagt. Jeg ville blot bruge så meget som muligt af resterne.

011 (2)

Aus dem Reste von Lauras Kleid, habe ich heute noch ein Peek-a-Boo Täschchen genäht, Nr.5. Die Grösse wieder etwas anders als im Anleitung, aber diesmal passen Stricknadeln gut rein. War gar nicht geplant, ich wollte nur gerne so viel von den Reste loswerden.

Today I used the leftovers from Laura’s dress and made my 5th Peek-a-Boo bag. The size doesn’t follow the pattern, this one is higher and fit well for knitting needles.

4 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

den er lige så fin som de andre :-)
knus
Angelika

Dawn sagde ...

Love your newest peek-a-boo bag.
How fun to use scraps for it - you will think of the dress as you knit ;-)

Elin sagde ...

Nydeleg! Korleis er der å sy i plast?

Anne-Marie sagde ...

Hej flotte bags, jeg er også blevet vild med den pose. Og i går fik jeg endelig mit mønster, og syede selvfølgelig straks den første, men er det rigtigt at sømmen bare er zigzaget og synlig inde i posen.???
Jeg skal helt sikkert og så sy flere.
Hilsen Anne-Marie