17 juni 2012

Jo da, der syes….

Jo da, der syes andet en sekskanter her på parcellen Smiley, der blinker.

Klemmeposen er nu pakket ud af et brudepar. Jeg håber, de vil ha’ ligeså megen nytte og glæde af deres, som jeg selv har af min egen pose.

Doch, hier wird schon mehr als Hexagons genäht. Dasd Wäscheklemmerbeutel habe ich für ein Brautpaar genäht und ich hoffe, sie werden so viel Freude damit haben wie ich es habe mit meinem Beutel.

Yes, I am not just piecing hexagons. I made this bag for clothes-pegs as a gift for a newly-m<rried couple and hope, they will find the bag as useful as I do and will use it as much as I use mine.

004 (2)

Den første Peek-a-Boo taske/pung fra Sweet Treasures har set lyset i syværelset. Der er skåret lapperne til de næste to. Mon der sker det samme for mig, som jeg har set på andre blogs? At man bare ikke kan stoppe efter en Peek-a-Boo. Mønstret er købt hos Helene

Ich habe die erste Peek-a-Boo Tasche genäht. Geht es mir wie anderen Quilters, wird es nicht nur eine Tasche werde. Und so ist es auch. Ich habe für die nächsten 2 Täschchen Stoffe geschnitten.

I finished the first Peek-a-Boo Bag yesterday and have pieced the fabrics to make 2 more. I have seen other quilters getting addicted by those cute bags. It looks as this is going to happend with me too.

071

2 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Fin klemmepose og posen med vindue i er også fin.

Camilla sagde ...

Hvor er det nogle fine sager du har lavet.