10 juni 2012

Jeg ved det godt ….

Jeg ved det godt …. at jeg er rigtig doven med hensyn til at blogge for tiden. Her strikkes, syes og syes. Lige nu er der godt gang med de pink blomster, som nu er syet sammen 4 og 4 med en grøn sekskant i midten. De ligger nu alle mærket op, hvorledes de nu skal syes sammen4 og 4 igen, inden den helt store sammensyning kommer.

Ved symaskinen ligger en halv hemmelighed (foto øverst), som skal være færdig meget snart.

005 (2)

Ich weisss, ich bin faul was das Bloggen betrifft. Das heisst aber nicht, dass ich nicht unternehme. Ich stricke, nähe und nähe. Zur Zeit geht es schön vorwärts mit den pink Blümchen, die jetzt alle 4 und 4 mit einer grüner Hexagon in der Mitte zusammen genäht sind. Alle Teile habe ich nun mit kleinen Nummern markiert und es kann wider los gehen, 4 und 4 zusammen nähen.

Bei der Nähmaschine liegt eine halbe Geheimniss (Foto oben), die SEHR bald fertig sein soll.

006

I know, I am pretty lazy when it comes to posting on the blog for the moment. That doesn’t mean I am not doing anything. Actually I am knitting, sewing and sewing. The pink hexagonflowers are now sewn together 4 and 4 with one green hexagon. I have marked all pieces now and I ready to start sewing them together again 4 and 4.

Next to the sewing machine I have something cute waiting for me to finish it (Photo #1).

5 kommentarer:

Camilla sagde ...

Det ser spændende ud med din hemmelighed. Blomsterne ser også gode ud. Du har vist haft travlt :-)

PeJott sagde ...

super-, superschöne farben. oben das wird wohl ein kleidchen, aber die patches? ich bin schon gespannt.
lieben gruß, petra

Brittsol sagde ...

Tak for i går. Glæder mig til at se hemligheden færdig.
Vi har lige spist den spidskål salat du anbefalede og den smagte godt.

HerzBlatt sagde ...

Liebe Anne-Mette,
Deine Blümchen sehen herrlich aus und ich bin ja schon sehr auf den fertigen Quilt gespannt.
Auf Dein Geheimnis bin ich natürlich auch schon sehr gespannt!!
Ganz liebe Grüße
Iris

Bedstes Patchwork sagde ...

Der sker da en masse omkring dine blomster, det ser godt ud.
Din hemmelige ting ser fin ud og i fine stoffer...mon det skal blive til en lille pigekjole?