15 marts 2008

Nålepude - Nadelkissen - Pincushion

Jeg deltager i et nålepudebytte, som min veninde Angelika har arrangeret. Mit bidrag til byttet ser således ud - jeg "var nød til" at blande lidt broderi med patchwork og har brugt motiv samt bogstaver fra bogen "Leinen und Fäden", som jeg har købt hos Mausimom. Min pakke blev sendt herfra til modtageren med forbogstaverne B.C. og jeg har netop hørt, at pakken er kommet frem til modtageren.




Meine Freundin Angelika leitet einen Nadelkissentausch. Ich war zuerst am überlegen, ob ich mitmachen sollte und nachher als ich mich angemeldet habe .... was soll ich nähen. Ich stehe momentan sehr auch auf Sticken und habe mir ein paar Motiven aus dem Buch "Leinen und Fäden" von Mausimom ausgesucht.
Gerade habe ich erfahren, dass der Nadelkissen gut bei B.C. angekommen ist.

My friend Angelika is hosting a pincushionswap. Ich have made this heartpincushion for B.C. and today I got a mail telling me, that the pincushion has arrived. At the moment I also like to stich and like the comnination of stiching and patchwork. I have the small motives from a book made by Mausimom.

3 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Den havde jeg da naesten overset !! Hvor er den soed :-) Aergerligt at jeg ikke har et B i fornavnet ;-))
Knus
Angelika

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Jah :-) ...jeg ved, at nålepuden er kommet frem, så derfor kunne jeg godt vise den her, Bangelika..fnis

handgemacht sagde ...

Ein schönes Nadelkissenherz hast Du gemacht! Aber ob da wirklich jemand Nadeln reinpiksen wird? Ist doch zu schade!