20 januar 2010

Award

Tusind tak til Annelise fra Sjoko Quilt, som har sendt denne award videre til bl.a. mig.
Med awarden følger en smule forpligtende. Fortæl 7 ting om dig selv, linke til den som har givet dig awarden (har jeg gjort) samt sende den videre til andre kreative bloggere.


  1. Jeg er vild med citrusfrugter.
  2. Væk mig midt om natten og jeg vil stadig sige ja tak til et stykke chokolade ;-).
  3. Jeg vil gå gennem ild og vand for mine børn.
  4. Min store drøm var at blive jordemoder.....
  5. Uden nål og tråd/uden pinde og garn duer det ikke.
  6. Mit store ønske er en rundrejse i Australien.
  7. Jeg holder af at se årets gang ved stranden. Hver dag en ny farve på vandet.

Hvem skal jeg sende denne award videre til? Der er så mange, som fortjener den. Skulle jeg nu ikke have valgt DIG, ja dig ud :-), så er det ikke fordi du ikke fortjener den; jeg skulle vælge nogle ud. Nemlig 7 stykker.

  • Linda, fordi hun har en hyggelig blog om sin have og lapper og er dejlig inspirerende.
  • Trine, fordi hun har en vidunderlig madblog, som giver mig lyst til at afprøve en masse.
  • Pia, fordi hun er en kreativ og flittig quilter. Det er imponerende, hvad Pia får syet.
  • Lise, fordi jeg er imponeret over, hvormeget Lise får strikket og fordi vi hygger godt til strikkemøderne.
  • Elin, fordi hun er en dygtig quilter, har en dejlig blog og har verdens skønneste barnebarn :-).
  • Oddbjørg, fordi jeg elsker at se,hvad hun nu har fået færdigt. Altid en masse fint og fordi jeg har kendt Oddbjørg i mange år.
  • Karin, fordi hun er en spændende kvinde - og jeg kender kun Karin via bloggen.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Tak for roserne

sjoko sagde ...

Så flot indlæg. Jeg deler helt sikkert nr 2 hemmelighed med dig :o)