28 januar 2010

OPAM 2010

Det er ikke blevet til meget i januar....nårh ja, det er altså ikke sådan, at jeg ikke har lavet noget. Jeg har bare ikke fået syet andet helt færdigt end dette lille sæt kaffebrikker, som allerede har forladt parcellen her og befinder sig i Sydtyskland. (og ja, måske tænker du, dem har jeg da allerede set. Jeg har tidligere syet et sæt i præcis de samme stoffer, så der har du helt ret) ;-)).

Februar skulle gerne blive bedre. Der ligger i hverttilfælde et par projekter, som "bare" skal monteres.

Well, I can't show very much for the OPAM 2010 this month. Only this little set of coffee coasters, which have left Denmark and now are to find in the southern part of Germany. Now you might say, that I have shown suc a set before. And you are right. I did make a coaster set with the same fabrics last spring.

Not having more to show doesn't mean that I haven't been sewing. In fact I have! But the projects all need a little more sewing before I can say FINISHED!.Hopefully next month will be better.

7 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

De er fine :-)
Knus
Angelika

Jenny in Belgium sagde ...

Hi Anne-Mette, a finished UFO is just that never mind how small it is. You are very brave to join OPAM - I played with the idea but I doubt I can finish an UFO each month as mine are quite large. I am sandwiching the quilt that include the red-white and blue block swap you organised. I am looking forward to quilting it and finally finishing it.
kind regards,
Jenny

Anette sagde ...

De er rigtig søde, kaffebrikkerne :-)

Knuz fra Anette

Peg - Happy In Quilting sagde ...

What lovely coasters, I am sure the person receiving them will be thrilled....Peg OPAM 2010

Maria Harrits sagde ...

Hvor jeg bare kender det! Men et projekt er jo et projekt og brikkerne er så fine!

annemariesquilt sagde ...

så flotte kaffe brikker..
Jeg har heller ikke fått sydd så mye i Januar dessverre..
Vi får håpe at februar blir bedre!

Linda sagde ...

Hei Anne Mette!God lørdag,håper du har en fin vakt på jobb.
Nå har jeg sydd blokkene å renskjært dem.Skal ikke applikere
blomster på,enkelt og greit.
Vi har snøvær og kulde her.
Varmt inne og varm tea i koppen.
Kos deg ved symaskinnen i morgen.
Klem fra Linda :))