31 januar 2010

Lidt nyt - was neues - a little new

I fredags lå der pakke fra Helene med min bestilling af stoffer til Bumble Bub tæppet. Glæder mig til at komme i gang og ville helst starte NU. Men stofferne skal lige vaskes først. Freitag kam meine Bestellung von Helene. Ich habe Stoff für den Bumble Bub Quilt bestellt. Ich kann es kaum abwarten...ich möchte nähen, aber zuerst werde ich die Stoffe waschen.

The fabrics I ordered from Helene for the Bumble Bub quilt arrived friday. HArdly can't wait to get started....

2 kommentarer:

Sarah sagde ...

Hej Svigermutti. Sneer I helt væk derhjemme, og kan lille Molly finde ud af det? Hmm lad mig gætte, det må næsten være stoffer til vores lille trold? Det er nogle dejlige farver, glæder mig SÅ meget til at se det og gøre brug af det til juni. Du kan også tro mit "projekt" skrider fremad. Hils dem alle, både to- og firebenede. Jeg skal hilse herfra. Knus Sarah <3

Unknown sagde ...

Hvor er det smukke stoffer i skønne farver - det bliver spændende at se hvad der kommer ud af det.
Uh, det kribler helt i fingrene for at finde patchworkkassen frem.