10 marts 2010

Guf for øjnene - Eyecandy

I mandags lå alle dissse skønne stoffer og ventede på mig, da jeg kom hjem fra job og fyssen. Det er bare kræs og jeg glæder mig til at skulle lege med stofferne. Et projekt ligger helt fast - mere om det senere - og så må jeg se, hvad jeg ellers kan finde på.
Leverandøren er Helene.
When I got home from work monday, I had these great fabrics waiting for me at home. This is really eyacandy! I am looking so much forward to play with those fabrics. One project is planed - more about it later - and then I have to work out some more with those great fabrics. I had the fabrics from Helene's shop.

Als ich Montag von der Arbeit kam, lag ein dickes Umschlag und hat auf mich gewartet. Diese tolle Stoffe waren drin. Ich freue mich sehr drauf damit zu nähen. Ein Projekt steht schon klar - mehr davon später - aber ich muss mir noch was für die Stoffe einfallen lassen.
Die Stoffe gibt es bei Helene.

5 kommentarer:

Linda sagde ...

Hei Anne Mette!
Deilige ,skjønne stoffer.
Jeg har 1 av dem...
Gleder meg til å se hva du tryller frem.Klem Linda :))

Timotei sagde ...

Nydelige stoffer! Skjønner godt at du gleder deg til å leke med disse!

HerzBlatt sagde ...

Diese Farben...herrlich!!! Nun bin ich ja sehr gespannt, was Du planst, daraus zu machen!!
Liebe Herzblattgrüße
und ein schönes Wochenende
Iris

STRIKKEMOR(O) sagde ...

Så flotte stoff du har kjøpt. Kan godt forstå at du gler deg til å lage noko av dei. Skal bli kjekt å sjå kva det blir!

susanne paysen sagde ...

Sikker nogle flotte stoffer du har købt dig , glæder mig til at se hvad du vil sy af dem .