07 marts 2010

Sarah

I går kom Sarah, min søde svigerdatter, forbi og viste mig dette broderi, som hun havde fået syet færdigt.

Kredsen er sluttet.

Jeg påbegyndte dette broderi for 28 år siden, da jeg ventede Thomas, Sarahs mand. De venter jo nu deres første barn og Sarah har hele tiden gerne ville brodere billedet færdigt.IMG_7457

Nu er det færdigt, mangler at blive skyllet op og rammet ind og er klar til det nye børneværelse.

Gestern kam Sarah, meine süsse Schwiegertochter, vorbei. Die Stickerei hat sie fertig bekommen.Ich habe sie vor 28 Jahren her angefangen als ich mit Thomas schwanger war.

Das Bild wird das Kinderzimmer bei Thomas und Sarah schmucken und ich freue mich soooo drüber, dass das Bild fertig geworden ist. Ich finde es wie damals noch sehr schön.

Finally this embroidery is finished.Not by me, but by my dear daugther in law. I started it 28 years ago, when I was pregnant with Thomas, Sarah’s husband. And now it will be a part of the room for the first child in the next generation in our family.

1 kommentar:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Broderiet er meget soedt :-) Dejligt at det er blevet faerdig og kan pynte op i boernevaerelset. Skal det bag glas ? Det har jeg gjort med mine broderier, for at de ikke skal samle stoev.
Knus
Angelika