11 maj 2011

Blomster - Flowers - Blümchen

 IMG_9504
Jubii! Tænk at man kan blive så glad over at have haft en synål i hånden igen. De sidste aftener har jeg fået syet 2 blomster sammen. Lapperne var riet. Og i aftes fik jeg riet lidt lapper.
En anden betydningsfuld blomst i mit liv er Laura, som jeg skal hygge mig med i eftermiddag :-).
IMG_9505
Jubii! Hard to believe, but I am so happy, that I have been able to piece two flowers together during some nights. The hexagons were basted and last night I basted a little more.
Another very important flower in my life is Laura. We are going to spend some hours together this afternoon :-).
IMG_0349
Jubii! Freue mich drüber, dass ich wieder den Nadel anfassen kann und auch ein wenig nähen kann. Zwei Hexagonblumen habe ich über ein paar Abende zusammen genäht und gestern Abend habe ich noch ein paar geheftet.
Es gibt aber eine Blume, die für mich viel mehr bedeutet. Die kleine Laura, die gar nicht mehr so klein ist. Heute Nachmittag werde wir ein paar Stunden gemeinsam verbringen.

6 kommentarer:

Stray Stitches (Linda G) sagde ...

Laura is adorable - enjoy your time with her.

Your flowers are beautiful!!

Angelikas quilts and knits sagde ...

hvor er hun kaer :-)
dejligt at det gaar fremad saa du kan roere synaalen
knus
Angelika

Radka sagde ...

Your flowers are very pretty and so is Laura!

tubakk sagde ...

Så flotte stoffer du har brukt i sekskantene dine. Jeg også elsker håndsøm, spesielt sekskanter.

HerzBlatt sagde ...

Liebe Anne-Mette,
ist die kleine Laura süß!!!!! Und sie wachsen soooo schnell.....
Einen wunderschönen Nachmittag wünsche ich Dir mit ihr!!!
LG
Iris

Helene Juul sagde ...

Fine pink sekskanter ... og godt du kan sy igen. Er du løbet sur i repro-sekskanterne? Laura er godt nok blevet en stor pige.