11 september 2018

Septembers kommen

IMG_9269

Denne måned nåede jeg ikke at få meldt mig på One Monthly Goal 2018. Her skete for meget på den private front til, at jeg kunne koncentrere mig til at få gjort noget ved det. Men jeg har da overvejet og igen vælger jeg at sætte målet lavt. Jeg vil rigtig gerne se at komme lidt videre med min Catch All Caddy, pudestykkerne er ved at blive quiltet nu og den skulle gerne snart være færdig og endelig har jeg fyldt den lille blikdåse med flere lapper til min Mrs.Billings og vil være glad for hvert et lille fremskridt …. måske at en side mere på den igangværende runde bliver færdig.

IMG_9250

Den nordiske sweater til yngstesønnen er næsten færdig nu. Jeg glæder mig til at få den prøvet på ham. Vi har prøvet 1-2 gange undervejs, jeg har lavet ændringer konstant i mønstret fra Drops (jeg falder ikke på næsen over deres mønstre). Min strikkeprøve passer, men jeg har kun kunnet bruge mønstret vejledende. Skidt pyt jeg håber, junior bliver glad og at den passer.

Ingen kommentarer: